— 13.10.08 17:57 —
Діти, чиї батьки здобули освіту, набагато стройніші від своїх однолітків – до такого висновку прийшли німецькі учені. Співробітники Ульмського університету протягом трьох років вимірювали товщину жирового шару у більше тисячі школярів.
Дослідження показало, що надмірною вагою володіють тільки 17,1 відсотка дітей. Ризик потрапити в їх число у школярів, матері яких закінчили коледж або здобули вищу освіту, складає 8,1 відсотка. Серед дітей, чиї матері вчилися лише в середній школі, частка ризику вища - 10,8 відсотка. Відсутність повної середньої освіти у батька робить ризик ще відчутнішим.
Учені виходять з того, що мати робить більший вплив на виховання дитини, ніж батько. Проте, група ризику дітей, у яких високоосвічені батьки, складає теж лише 8,76 відсотка.
Батькам з низькою освітою відомо про користь спорту і здорової їжі. Проблема в тому, що вони не в змозі донести цю інформацію до свідомості дітей. Цього можна досягти лише за наявності відповідних навиків і уміння, які накопичуються під час навчання, вважають дослідники.
Ауто,ру продажа подержанных автомобилей.